نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4791
-
الف
+

«شاهرخ خان» نصف جمعیت جهان طرفدار دارد؟

«شاهرخ خان» در جدیدترین مصاحبه خود در پیوند با طرفداران خود صحبت کرد.

به گزارش آی فیلم2، «شاهرخ خان» بازیگر پرآوازه بالیوود در مصاحبه با «دیوید لترمن» نویسنده، گرداننده، تهیه کننده و کمدین مشهور امریکایی که پیش از این در برنامه اش میزبان افراد مشهوری چون جورج کلونی ، اوباما و ... بوده، درپیوند با زندگی خصوصی خود صحبت کرد.

وی درپاسخ به سوال لترمن که آیا این حقیقت دارد شما 3 و نیم ملیارد علاقه مند در سراسر جهان دارید، گفت: من این مطلب را در مجله تایم خواندم و نمی دانم چقدر این آمار حقیقت دارد.

شاهرخ خان در ادامه با خنده گفت: البته ما اهل شبه قاره هند هستیم و زاد و ولد زیادی داریم بنابراین فکر نمی کنم این آمار دور از واقعیت باشد.

شاهرخ خان لترمن

پادشاه بالیوود افزود: در مدت 30 سال فعالیت در عرصه سینما متوجه شدم حتی نیمی از آنچه فکر می کردم استعداد ندارم و با خودم گفتم پس اگر نتوانم با مهارت و استعدادم این کار را کنم بهتر است با نفوذ به قلب های مردم به این مهم دست یابم و اگر مردم من را دوست داشته باشند آن زمان است که حس خوبی به من دست می دهد.

وی در این مصاحبه همچنین به موضوع تلخ مرگ مادرش اشاره کرد و گفت: من تئوری عجیبی راجع به مرگ دارم چرا که شاهد مرگ بسیاری از اعضای فامیل خود بودم.

شاهرخ خان ادامه داد: تئوری من این است که اگر شما از زندگی تان رضایت داشته باشید درست همان لحظه ای که مرگ به سراغتان می آید، بارضایت کامل می میرید ولی اگر کارهای انجام نشده داشته باشید و با خود بگویید نه من باید به زندگی در این دنیا ادامه بدهم این اتفاق برایتان به وقوع نمی پیوندد.

این بازیگر پرآوازه بالیوود گفت: بربنیاد این تئوری وقتی مادرم در تخت شفاخانه بستری بود به او گفتم تو نمی توانی بروی چون اگر من را تنها بگذاری، بدترین پسر دنیا می شوم؛ اما متاسفانه این راهکار من کارساز نبود و مادرم درگذشت و نتوانست شاهد موفقیت چشمگیر من باشد.

از دید رسانه‌های هند شاهرخ خان سلطان بالیوود است. او چهره‌ای است که به عنوان بازیگر، تهیه‌کننده، ستاره تبلیغات و همچنین گرداننده تلویزیون فعالیت دارد، تاکنون جوایز بیشماری را به خود اختصاص داده و اکنون نامش در لیست پردرآمدترین های جهان دیده می شود.

ب م

نظر شما
ارسال نظر